Helg igen!

Idag har jag hunnit med massa! Jag borjade med att gå upp och dricka min fodelsepresent av Sandra, champange thé. Riktigt gott var det! Man tackar odmjukast! Sen pluggade jag ett tag, pillade med ett powerpoint och skrev lite i rapporten vi håller på med. Kom inte alls så långt som jag hade tänkt mig... Slorov!
Sprang sen upp en snabbis till stan for lite diverse ärenden. Sen fick jag trevligt sällskap av två armstarka boys med monsterbil som jag inte var sen att utnyttja. Upp med skåpet till morsan... Man tackar! Som tack bjod jag på kaffe och muffins!

Tillbringade sen eftermiddagen med de två testosteronmonstrena, vilket var trevligt. Vi hann med både shoppingrunda och en kaffe till. Sen avloste Lina dem och tog sig an mig en stund.
Herrarna onskade en kväll med ol och Lina och jag kunde inte säga nej. Hann faktiskt se over rapporten en gång till och skrev lite mer sen landade jag i soffan for att vänta in mina pals in crime! Vi har känt varandra i snart 15 år och tycker om varandra lika mycket än... Ibland iallafall! ;) Konstigt de där!

Kvällen SKA bli lugn for imorgon är det ÅTERTRÄFF!!! Fantastiskt att man är tio år äldre än sist vi var på samma ställe allihopa som kommer!

Hoppas på en intressant kväll!

See you later suckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0