Hur trott??

Hur trott är man om man har borstat tänderna och krypt ner i sängen tio i nio?

Den där Arn som går på tv, skulle inte där vara massa extra material? Jag har inte lagt märke till något!

Lotte är framme i Indien om någon undrar, hon har det bra!

Jag är sur på min jäkla otur! Nu får fan såret läka, jag vill ha bort plastkompressen inom kort! Den kliar så jag blir tokig. Imorgon middag ska det kollas igen, efter en helg utan tvätt! Kan jag få bli utan kompress då? Hoppas!!

Har en super lång vecka. Mote imorgon till sex, stängning på onsdag och på torsdag fyller jag år, igen.. hmmm... sen bär det av till skolan... Suck! Är riiiktigt trott på det, och jag är inte ens halvvägs...

Nahä, nu ska jag sloglo på tv tills mina grona behagar sova...

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0