Bloody Sunday!

Då har man suttit med näsan i boken sen halv nio. När jag är färdig med detta skulle jag vilja bränna upp bokfan. Helt meningslös... En av de värsta uppgifter hittills! Och jag som i vanlig ordning drar på det och gör det under sista tidspressen. Men jag kan inte göra något utan press, då blir det skit av det.

Man kan ju hoppas att jag får färdigt det inom kort för jag har annat jag vill göra denna söndagen...

Som vanligt är det alltid något som sker på lyckliga gatan. Grannarna skulle med tåget till Åre, då passar förrådet på att gå i baklås lagom tills det var dags att hämta skid outfiten! Men med lite samarbete kunde dörren öppnas utan yxa och kofot!

Uppgivenhet i trappen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0