Snart sängen...

Har nyss kommit hem från ett riktigt bra träningspass. Efter att ha traglat sig igenom veckan och bara gått dit för sakens skull. Alla pass har känts dötunga, så känns det nu bra att avsluta veckan med en riktig genomkörare. Alla tog i så svetten lackade och det smittar. Men jag kom på mig själv med att vara en sån där klämkäck sak som sjunger med i låtarna. Vaffan, de typerna retar jag mig på som tusan... Och nu har jag blivit en av dem. Om man ser på saken så här så har de antagligen inte har full fokus på kroppen utan har såpass koll så de till och med kan sjunga med. E det så så ska jag jäklar i det vråla med för fulla muggar nästa vecka. Kan de kan jag...;)


( Det är här ni förväntar er en bild på en svettig Annah... In your dreams säger jag bara...;)


Imorgon är det äntligen fredag! Jag har pluggdag och har mest små saker att fixa. Se till att ha koll på saker och gå till biblioteket. Sen är det ju dessutom lönedag, räkningar ska betalas och jag tänkte se om jag kunde köpa mig ett par nya skor... Får väl se om Morsan vill dras med sin förstfödde en stund oxå!


Full fart mot helgen...

Kommentarer
Postat av: Nina

Va duktig du e...Orkar du sjunga, har du flås;)

Jag vill oxå mysa med min mamma:(

Jeje, det kommer nog nån gång snart:)

Kram på dig och ha en trevlig helg:)

2010-03-25 @ 22:29:36
URL: http://nina-ninasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0