Värmerekord!


Idag har vi haft värmerekord för i år. Termometern på jobbet visade hela 9,4 plus!!! Vilket resulterade i geggiga, smutsiga och otroligt blöta men såååå glada ungar! Jag har inget emot geggamoja så länge det håller sig utomhus. Men när 20-25 ungar vill gå in samtidigt så stannar inte geggan ute... Nice! Men lika glad för det var jag för jag gick hem för dagan... Mohahahaha! Idag fick nån annan göra skitgörat, bokstavligt talat!


Och på tal om stövlar, är det något jag är lite extra svag för så är det gummistövlar och mössor. Jag vet inte hur många mössor jag har. Ni ska få en visning en dag. Snart är det dags att lägga undan dom för säsongen igen och det svider lite i mitt älskade mösshjärta! Gummistövlar äger jag bara tre par varav två e håliga men jag gillar de ändå! Dessa fyra par stövlar hade gärna fått flytta in i min garderob!



Nahe, nu ska jag försöka tvinga i mig äcklig havregrynsgröt igen, med MYCKET äppelmos går det hyfsat. Mor säger att jag är löjlig för jag är minsann uppfödd på havregrynsgröt. Morsan, har bara en sak att säga... Du gjorde så jag för åt mig antagligen. Så nu skyller jag på dig för alla dessa ggr jag tvingar i mig i den äckliga gröten! Snart dags för träning...
See you all later...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0