4 Lediga dagar som nu tagit slut!

Under dessa fyra dagar har jag vilat upp mig och gjort sånt som man annars inte hinner med. I onsdags kväll hade jag mina trogna följeslagare här med ett inslag av Ola. Han hällde i sig 4 öl sen kliade det i festmuskeln och han försvann vidare till halmstad. Vi andra låg med nöje kvar i soffan och kollade på True Blood... Mmmm Mmm Mmmm Mmmmmm... Sen var vi trötta efter en hård arbetsdag, sa godnatt och alla gick hem till sig.

 Här har vi den öldrickande egenföretagaren. Fd laholmsson som konventerat till JÖNKÖPING???

Torsdagen spenderade jag med min kära lillebror. Han hjälpte syrran med ett nytt datorköp. Nöjd med den läckra saken sitter jag i sängen och knappar mig runt för jag har inte fattat allt än. Fast han gjorde grovjobbet i torsdags med installeringar och uppdateringar. Kvällen tillbringades denna gången i Pålssons soffa, ombyte förnöjer har jag hört! Denna kvällen tittade vi på The imaginarium of Dr Parnassus, vilket innehöll, Heath Ledger, Colin Farrell, Jude Law och den snyggaste 47 åringen på jorden... Johnny Depp! Kvällen var komplett! Film nummer två hette Round 12 och var helt okej. Inga direkt kända skådisar men den dög att titta på iallafall. Sen åkte jag och Lotte Potte hem.



Fredagen började med att jag och Lotte lagade min cykel! Fantastikt bra! Nu är jag klar inför pingstrallyt! Cykeln har varit sönder i flera månader, ah minst ett halvår. Men nu är den lagad! Vi tvättade och hängde tvätt. Sen åkte vi hem till Lina på fika... Kvällen slutade med lite vin hos Lina med Hultan, Carl-Johan, Gunsan, Almen och Martin. Ja osså vi tjejor då förståss. Vi hade det mycket trevligt. LillPålsson därimot hade mindre kul. Hon skar sönder hela fingret på jobbet så det blev en tripp till akuten där ja... Stackarn, vi skickar in henne till akuten så får hon köra själv. Så går det när alla lagkamrater är runda under fötterna... Vi borde snart få klippkort, eller vad säger ni Pålssons?

Sara kan inte dansa fingervalsen längre... ;)

Lördagen körde vi på filmkväll igen, 3 timmar Tempelriddarna eller nåt sånt. Även de en okej film. Känns som om det forsätter så här så kan vi starta en film recensions blogg i stället. 

Söndagen tvättade jag, och pluggade större delen av dagen. Blir nämligen en tripp till skolan denna veckan. Vi ska avsluta en kurs och påbörja en ny.

Hoppas alla får en bra vecka... Jag börjar den med planeringsdag...:/

Sovgott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SNART KAN JAG GÖRA FINGERVALSEN IGEN, PÅ FREDAG POÅ FREDAG ;D hahhaha

2010-05-18 @ 21:04:27
URL: http://shestootyperactive.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0