Tråkiga är ni!

Vad har jag för nytta av er och era bloggar om ni inte uppdaterar överhuvudtaget?? När jag håller till i långbortistan och jag inte har tid att tjattra med er i luren hela tiden hur ska jag då kunna veta vad i pysslar med?
Dålig stil bloggsystrar!!! Det är inte en heller, det är allihopa!!

Det märks att solen är framme för det är en väldig bloggtorka runt om i sverige just nu. Här i Growlake, har vi haft 20 grader och mulet under större delen av dagen. Ikväll har jag legat ensam på rummet med min magkatarrs medicin och vilat huvudet. Vi har haft redovisningar precis hela dagen...

Imorgon startar en helt ny kurs och vi är ett steg nämre vår slutpunkt! Efter denna terminen är vi halvvägs. Alltså  två är kvar... BARA...

Tuddelooo for now!


Kommentarer
Postat av: lotte

bara för att du kan skriva ä igen så behöver du ju inte missbruka bokstaven ;)

2010-05-19 @ 23:34:39
Postat av: Annah

Det var ö som var sönder...

2010-05-20 @ 12:06:59
URL: http://minamarkligamemoarer.blogg.se/
Postat av: Nina

I`m back igen, så nu kommer jag blogga igen:)

2010-05-21 @ 11:32:58
URL: http://nina-ninasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0