Uselt!

Usch, jag skäms så dålig jag är på det här! Har tappat stinget total! Har inte ens varit inloggad på bloggen på flera veckor! Mycket har hänt och massa inplanerat med just nu går jag bara och räknar ner till semestern!
Min älskade Mr Dog har varit inne och vänt på slutstationen igen! Men han överlever allt och visar gång på gång att han inte tänker lämna denna jord i första taget! Han ger sig inte förrän han har lämnat ett rejält avtryck i historien. Han är älskad av många! <3
Jävla byracka!
Jag har hela åtta väckningar kvar innan jag går på semestern, ÅTTA!!! Alltså två veckor!
Imorgon hoppas vi på sol för då ska jag inte stranden  som min pluggzon. Inte ens det gör jag! Två dagar i rad har jag bara suttit på röven och tittat på skiten i köket och i badrummet. Skolböckerna ligger framme men jag har inte öppnat dem! Detta kommer jag få äta upp inom kort!
SEMESTER VAR ÄR DU?
Hoppas jag tyar skriva ner ett par rader inom kort igen! Skrivandet har jag inga problem med, varken de eller snackandet men det ska göras oxå!
Imorgon skickar jag alla styrkekramar jag kan till hela extrafamiljen! Tjuvstartar redan nu!
When life gives you hundred reasons to cry
show life that you have thousands reasons to smile...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0