It´s friday baby..

Vad glad jag blir att folk faktiskt kommenterar... Gulliga ni! Sitter här och försöker komma igång med pluggningen men det går åt pipsvängen. Jag jobbar bäst under press och det ska va inne på söndag så jag fattar inte varför jag inte kommer igång. Snopet!



Det stör ju inte alls heller att flertal av damerna ligger på nån jäkla söderhavsö med paraplydrinkar runt sig... Nahe då inte alls avundsjuk! Hoppas ni bränner er i solen... Mohahaha... Åh sen att ni fjällar bort det bruna fortare än ni hinner stiga av planet... mohahha!

  Ser ni mig? Jag ligger där... (i mina drömmar.)


Kommentarer
Postat av: Micke Magnusson

Jag har faktiskt varit där den bilden togs, Roatán utanför Honduras, stranden heter West Bay

2010-03-20 @ 12:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0