Birthday coming up! Tyvärr...

Pallar dåligt att rabbla så nu skriver jag upp här så slipper ni fråga mig!

PENGAR!! En bristvara i mitt liv, ständigt återkommande...
En necessär, sådan man kan hänga.
Skohylla, finns ingen i mitt hem for tillfället.
Ett ljust overkast som matchar mitt nya sovrum.
Lampor att ha i fonstret.
En vit likadan mobel till som jag inhandlade på Ikea sist.
Stora vinglas, forstår inte varfor mina går sonder jämt och ständigt.
En ny DVD.
En ny matta till vardagsrummet. Svart "luden" sak helst.

Det var de jag har kommit på hittills.


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Ja, nu blir du allt glad, tack så mycket. :)

2010-04-08 @ 22:03:25
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0