Tilbaxs!

Nu har jag nog kommit ur min pollendvala... Känner mig piggare idag än på hela veckan! Solen skiner fast det blåser riktigt rejält emellanåt.

Idag blev jag hämtad på jobbet av mina goa tjejer från växjo. Vi har spenderat hela eftermiddagen tillsammans. Vi satte Alwa i vagnen och kopplet på Smilla sen traskade vi upp till stan. Inom Cacáo så Sandra fick fylla på sitt forråd, kopte fika och sen vidare till mamsen som bjod på kaffe.

Syster passade på att ta några bilder på dem...










Kommentarer
Postat av: Nina

Så fina dom e:)

2010-04-22 @ 19:38:53
URL: http://nina-ninasblogg.blogspot.com/
Postat av: S

Tack Nina! Och tack Cajsa för fina bilder! Puss på dej Anna!

2010-04-22 @ 21:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0