Dagen

Fortsätte i samma anda som den började i... Trött och nysig men de blev ingenting av det. Full rulle, verkligen full rulle på jobbet idag. Blir såååå trött ibland...

Min söta lilla Lina har åkt på en rejäl sjuka. Stackarn har fått bältros... Jag lider verkligen med henne. Läkaren sa att hon troligtvis blir frisk på en vecka om hon har tur, men då har hela påsken gått. Funderar på riktigt om jag ska hålla henne sällskap. Påsk har man ju varit med om förr.

Fick skattepapprena igår, inget att hurra för men det var ju bättre än att betala tillbaka som jag fick förra året.

Imorgon ska vi ha påskfest på jobbet, jag ska vara utklädd till påskärring hade jag tänkt... får väl se om jag får till en bild till er... ;)

Nu ska jag somna till True Blood, like I do every wednesday! Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0