Killar killar killar killar...

Låg och söndags läste bloggar och fick lite uppslag till inlägg...
På bl.a Hugo Rosas blogg hade han lagt upp de snyggaste brudarna i olika åldrar. Tänkte ge mig på det...
Kör listan på Sveriges hetaste karlar a la Annah...

Så here we go...

Upp till 20

Som den lilla lammkotlett han är får han nog komma med på listan, HUGO!


Upp till 30
Killar med gitarrer... Mmmm... Brolle!

Upp till 40
Alla Sveriges tjejer har fått Kinnaman feber, så även jag.
 
Jag vet att det är fler än jag som somnar gott på onsdagskvällarna!?!
Alexander Skarsgård

Upp till 50
Don't need no further explanation...


Så rolig och lyssnar på e han kanske inte, men oj så snygg... Rafael!


Upp till 60
Vissa blir faktiskt snyggare med åren, å här e en av dem... My man, Dolph!!!
dolph-lundgren-745632.jpg Dolph Lundgren image by banina06

Sen kunde jag fan inte hitta nån över 60 som håller måttet. Ja menar Arne Weise kan man knappst kalla fräsch gubbe???

Vad har vi lärt oss?
70-talet gav oss många fina pojkar. Kan ju vara så att jag får lista killar födda mellan 70-80 talet... Den listan lär bli smarrig... Ha en trevlig söndag...


Kommentarer
Postat av: Erika

Mmmmm....jag kan ta dom allihopa!!!

Och ja det är kärringvarning på att stryka gardiner en lördagskväll och gå och lägga sig innan halv tolv....så vi e nog båda på väg att bli kärringar! Jag blev kallade tant idag, tänk vad man får utstå efter 27...vänta du bara!

2010-03-28 @ 21:59:35
URL: http://erikajonssonsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0