Öhhh

Idag har jag jobbat sen sju, haft ca 1 timmes paus sen tillbaka och haft föräldrarmöte på jobbet. Kom hem för ca en timme sen. Jag är något trött i huvudet och har egentligen ingenting att skriva. Hur som helst är jag ganska bra på att bara skriva drabbel lika bra som jag är på att snacka...;)
Vi dividerar lite om hur vi ska göra i påsk... Hur tänker ni? Vad ska ni göra? Ska man dra sig söderut eller norrut? Hur som skaver så måste man ju alltid förflytta sig med taxi= mucho moneys...
Vill vi inte göra det, får vi vackert stanna hemma och rulla tummarna. Det är inget kul! Jag får skoskav då, eller shoeshave även kallat... Å få skoskav på tummarna är inte illa!

CSI min favosysselsättning går i triologi i dagarna. Störigt att jag missade första avsnittet - Grande störigt!
Andra avsnittet går nu och jag kan inte fokusera, ännu mer störigt!

Innan halv åtta idag hade jag pratat med min mor två ggr! Ena gången för att Justus dog igår men återuppstod IGEN! Andra gången för att fråga en sak... Mammegris i smyg??

Justus är en chinchilla. Chinchillor blir 20 år gamla om man sköter dem rätt. (synd) Justus är bara tio!!

Detta är inte Justus...Detta är en skrattande häst. Jag tror inte bilden är ett foto, ville bara klargöra det! Hade ingen bild på han. Tömde datan för ett tag sen... Bäst att ta ett igen ifall han behagar dö  snart igen...

// På återseende AnA BaNaNa

Kommentarer
Postat av: ika

Hello, vad sägs om norrut på torsdag till halmstad och sen köra pepps på lördag??

2010-03-30 @ 22:42:55
URL: http://ikapikas.bloggsida.se/
Postat av: annah

På torsdag har vi andra planer, då ska vi bada badtunna...

2010-03-31 @ 07:32:51
URL: http://minamarkligamemoarer.blogg.se/
Postat av: ika

ÅÅÅ Vad mysigt!! KRAM

2010-03-31 @ 22:27:37
URL: http://ikapikas.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0