Funderingar...

Igår när jag som vanligt spenderade kvällen i Pålssons soffa kom vi in på (som vanligt) livsviktiga diskussioner. Sara tyckte att jag var en rumplus och jag kontrade med att hon var en  amöba! Lotte fick va en fästing och Lina blev en loppa... Varför undrar ni nu???



Det undrar faktiskt jag med! Men det är kärlek på hög nivå...

Funderingarna gick vidare och jag kom på att i mitt förra liv var jag en afrikansk by kvinna. Tio små ungar runt fötterna, en på ryggen, och en sittandes på höften. Samtidigt lagar jag mat över öppen eld och sjunger högt. När maten är färdig spelas det trummor och vi dansar. Dessutom har jag en massa...Djungeldjur...?

Lotte hon var luffare i sitt förra liv, enbart baserat på att hon inte ägde mer än hon kunde bära på ryggen. Vilket har idag resulterat i att hon är prylgalen idag!

Nahe nu ska jag ner i tvättis och sen blir det plugg...

See you on the flipside...

Kommentarer
Postat av: Linus på linjen

Haha, djungeldjur alltså, det var det bästa igår!!

2010-05-16 @ 19:24:24
Postat av: Annah

Jag tyckte det fanns en del klockrena funderingar igår... hahah!

2010-05-16 @ 22:07:49
URL: http://minamarkligamemoarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0